Sunday, September 17, 2006

Vreemde aquaria...

Mijn bericht van gisteren over mijn bijlzalmpjes inspireerde me om even op het internet te zoeken naar afbeeldingen van aquariums. Daarbij kwam ik een paar hele vreemde tegen. Zoals deze: aquariums in een ijssculptuur. Scroll een beetje naar beneden, dan zie je ze. De vissen schijnen tegen de kou beschermd te zijn, maar toch... Vreemd...

De volgende zou ik op mijn trouwdag wel willen krijgen: een bruidstaart met ingebouwd aquarium. Wat ze allemaal niet verzinnen.

Maar helemaal apart is de volgende: een aquarium in een wasbak. Daar zou ik mijn tanden wel boven willen poetsen...

[Yesterdays post about hatchetfish inspired me to search the internet for pictures of fish tanks. I soon found some very strange ones. Like this one: fish tanks inside an icesculpture. Scroll down for a bit and you'll see them. The fish seem to be protected from the cold, but still... weird...

The next one I would like to see on my weddingday. A cake with incorporated a fishtank. The things they do for love.

But the next one is weirder still: a tank inside a sink. I would like to brush my teeth above that sink...]

6 comments:

Anonymous said...

Hoi Johan, je maakt me wel erg nieuwsgierig. Interessante foto's aankondigen en dan doen de links het niet :-( Komt dat nog goed? Blub, Manon

Johan said...

Probleem opgelost.
Ik was vergeten de links te beginnen met http:// dus vanaf nu zit dat wel goed.

Johan

Anonymous said...

Sorry Johan, maar ik krijg ze nog steeds niet te zien :-(

Anonymous said...

En die tijden die bij mijn opmerkingen staan, slaan helemaal nergens op. Waar komen die vandaan?

Johan said...

Een keer op vernieuwen drukken wil wel eens helpen, dan worden de wijzigingen doorgevoerd.
En wat die tijden betreft, dat weet ik ook niet... Gewoon niet op letten...

Johan

Anonymous said...

De eerste twee links kon ik nu volgen, als ik de laatste (de wasbak) probeer krijg ik de melding dat er op die url niets is. Wat doe ik nu nog fout?