Monday, September 18, 2006

Nieuwe foto's van Cornell

Mijn goede vriend Cornell heeft weer eens nieuwe foto's geplaatst op zijn weblog Cradle of Dreams! En dat zonder mij ervan te verwittigen. Dat komt ervan als ik zijn blogs niet met enige regelmaat bekijk. De foto's die hij heeft geplaatst zijn zoals altijd weer prachtig.
Heel mooie vogels en bloemen. En foto's van voedsel die het water in de mond doen lopen. Dat wekt zeker verlangen op...
En zoals altijd zijn Cornells fotobijschriften niet totaal gespeend van humor.
Allemaal kijken dus!

[My good friend Cornell has posted new pictures at his weblog Cradle of Dreams! And without letting me know about it. That's what I get for not checking his blog daily. The pictures he posted are as always beautifull. Very pretty birds and flowers. And food that is really mouthwatering... It does induce desire...
And also as always Cornells descriptions with his pictures are not devoid of humour. Check them out!]

3 comments:

Marten Klein Haneveld said...

hmmm... volgens mij is het je niet geluk om het bij één post te houden... niet dat ik het erg vind hoor...

Grtzzz.... Marten

Cornell said...

Wow! Ik krijg hier maar liefst tweetalig reclame voor mijn Blog!

Johan, wees gerust, je hoeft nooit meer in onwetendheid te verkeren over een nieuwe post van mij, want tegenwoordig kun je je op mijn blog abonneren door rechtsboven onder het kopje "Subscribe" je emailadres in te tikken. Yippie!

Gegroet!

Johan said...

Hoi Marten,
Tja... Je kent me he? Moeilijk mezelf in te houden. En ik kon mooi gebruik maken van de functie 'blog this' op blogspot...

En Cornell,

Ik zal me inderdaad maar eens inschrijven voor je blog. Erg toffe functie. En heb je mijn post over wetenschap gelezen? Weer aardig sterrenkundenieuws...
Ik moest aan je denken.

Johan