Thursday, September 07, 2006

Op naar Londen...

Even een kort berichtje om te melden dat ik morgen naar Londen ga. Over vijf uur gaat de wekker (5.20 uur opstaan... AARGH) Om te zorgen dat ik om tien over half zeven in hoek van Holland ben. En om twintig over zeven uitvaar.
Ik heb er erg veel zin in. Niet in het vroeg opstaan, maar om naar Londen te gaan. Ik ben er nog nooit geweest en heb er veel goede dingen over gehoord.
Maandag ben ik weer terug en kan ik mijn blogs weer updaten.

[A short post to let you all know I will leave to London tomorrow. Five hours from now the alarmclock will wake me. Thats 5.20 am.... AARGH... So I can be at the harbour at twenty to seven and leave from there at twenty past seven.
I do look forward to it. Not to the rising early part, but to going to London. I've never been there before, but I heard good things about it.
I will be back at monday and hope to update my blogs then. ]

No comments: