Thursday, August 17, 2006

weg naar flevo...

Hallo lieve mensen,

De afgelopen dagen hebben jullie dagelijks bijna twee berichten van mij mogen lezen. Hierbij deel ik jullie mee dat deze frequentie dit weekeinde een boel lager zal zijn.
Ik bevind mij namelijk vanaf vanavond op het flevo festival in Liempde.
Ja, vier dagen christelijke muziek, films, lezingen en debat.
En goede gesprekken met mijn vrienden Hans en Meina.
Hopelijk zondagavond een kort verslag (met die dingen die mijn verlangen aanspraken op het festival).
En een lijstje met de films waar ik de komende tijd naar uitkijk.
Check volgende week mijn blog weer voor wegwijzers naar Tol Eressëa...

[Hello dear people,

The past few days you were in the privilegde position of being able to read two messages daily. But hereby I want to inform you that this frequency will be a lot lower during this weekend.
I will be at the flevo festival.
Yes four days of christian music, movies, talks and debate.
And good talks with my friends Hans and Meina.
Hopefully I can post a short description sunday evening, with those things that made me desire.
And a short list of movies I look forward to in the coming months.
Check out my blog next week for new pointers to Tol Eressëa.]

No comments: