Wednesday, August 23, 2006

Alweer afwezig (en een oproep)

Ik heb slecht nieuws voor jullie, vaste lezers die om het uur kijken of ik een nieuw bericht heb geschreven. Ik ben dit weekeinde opnieuw weg en kan van donderdag tot en met zaterdag niet bij mijn blogs. Jullie zullen het dus even moeten doen zonder nieuwe wegwijzers naar de laatste haven.
Het spijt me dat ik mijn verantwoordelijkheid zo laat schieten. Maar jullie hoeven je niet te vervelen! Ik wil jullie namelijk vragen om op dit bericht te reageren, iedereen die deze blog wel eens bezoekt.
Reageer op deze post met iets dat jouw verlangen opwekt: een boek, een film, muziek, kunst, een vakantie, een landschap, een gesprek. Wat raakt je diep in je hart? Wat brengt dat diepe, bijna pijnlijke verlangen naar boven, die heimwee naar een plek waar je nog niet geweest bent?
Wat is jouw Tol Eressëa moment? Schroom niet en laat ons erin delen. Zo houden we bij elkaar de hoop levend.

[I've got some bad news for my loyal readers, those who check every hour to see if I have posted something new. I am again going way this weekend and will have no access to my blogs from thursday up till sunday. So you will have to live without my pointers towards the last harbour for a while.
I'm sorry to leave you this way, but that doesn't mean you have to be bored this weekend. I would like to ask everyonde who visits this blog to respond to this post.
Respond with something that makes you desire: a book, a movie, music, art, a vacation, a landscape, a conversation. What touches you in your deepest heart? What brings that deep, almost painfull desire to the surface, that homesick feeling for a place you've never been?
What is your Tol Eressëa moment? Don't hesitate to let us share in it. In that way we'll keep eachothers hope alive.]

No comments: