Friday, January 19, 2007

ongeluk vandaag (bad luck today)

Het zit me niet mee vandaag.
Had ik een heel lang stuk geschreven over de film V for Vendetta, 1984, onze persoonlijkheid en G.K. Chesterton, geeft firefox een foutmelding en wordt afgesloten. Natuurlijk had ik de anderhalf uur dat ik er al aan gewerkt had mijn post niet opgeslagen. Alles kwijt.
Ging ik daarna een paar wetenschapsstukjes zoeken. Had ik alles bij elkaar, maar was ik even op een forum actief. Opnieuw een foutmelding, opnieuw het hele bericht tot dan toe kwijt.
Ik hou het voor vandaag dus even voor gezien met bloggen.
Na het weekeinde hopelijk meer.

Nou ja, laat ik jullie dan maar doorverwijzen naar het stripverhaal Inverloch, dat op internet te lezen is. Het laatste hoofdstuk komt eraan. Een heel mooi en mooi getekend verhaal.

[It's not my day today.
I just wrote an extensive piece on the movie V for Vendetta, 1984, our personality and G.K. Chesterton, when firefox gives an error message and shuts down. Ofcourse in the one hour and a half I spent writing the post I didn't save it, so it was all lost.
Then I went searching interesting science news. I had collected enough, but then went to a forum. Once again an error, once again my whole post lost.
So for today I give up on blogging.
After the week end I hope to post more.

Let me for the moment point you to the comic Inverloch, that's on the internet. the last chapter is coming up. A very nice and nicely drawn story.]

3 comments:

Anonymous said...

Mooi stripverhaal. Bedankt voor de verwijzing. Het enige nadeel is dat ik nu nog meer leuke dingen te lezen heb, maar niet meer tijd. Ik heb een tijd-rekker nodig ; )

Marten Klein Haneveld said...

Meer tijd nodig...? Hmmm... dat ken ik maar al te goed. Misschien dat we dat in de toekomst kunnen oplossen, immers Einstein heeft gezegt dat tijd relatief is... Misschien een leuk afstudeeronderwerp voor mij...

Grtzzz.... Marten

Johan said...

Jaaaa!
Een tijdrekker!
Goed idee!
(Jij houdt wel van ambitieuze projecten, zeg...)