Monday, February 26, 2007

Eekhoorn in nood...

Vanavond geen lange essays of uitgebreide berichten, en sorry, voor de rest van de week ook niet. Op z'n vroegst donderdag weer meer op deze blog. Tja, ik kan er ook niets aan doen dat ik geen tijd heb.
Vanavond, na een lange dag op het werk, moet ik me met wat andere dingen bezighouden. Maar eerst wat humoristische links op Youtube:
De eerste is de korte animatiefilm Scrat, no time for Nuts, een episch avontuur van ieders favoriete prehistorische eekhoorn. Dit keer met een sciencefiction-tintje. En een geweldig einde. Frustrerend voor Scrat, mooi voor ons.
Vervolgens een onderdeel van de oscaruitreiking: een lied van de komische acteurs Jack Black en Will Farrell, waarin ze de genomineerden van die avond op de hak nemen. Erg grappig. Net als een lied van dezelfde twee van een eerdere oscaruitreiking.
En dan tenslotte voor iedereen die dacht dat mime saai was: een paar stukjes uit een show van 'The Umbilical Brothers': De microfoon werkt niet echt geweldig. En de fantastische toegift. En een probleempje met de goeverneur van Californië.

4 comments:

Anonymous said...

Hoi Johan,

Helaas is het filmpje over de sabeltandeekhoorn niet meer beschikbaar via jouw link. Is het dat filmpje dat het uiteendrijven van het oercontinent verklaart? Die heeft Marcel nog ergens op een cd.

Groeten,
Manon

Johan said...

Nee, het was een andere...

Tja, waarschijnlijk copyright issues...

Johan

Anonymous said...

Johan,

Get inspirational again....

Jaap

Anonymous said...

Hoi Johan,

Als je zelf in nood bent wil ik er voor je zijn en je helpen!

Jaap